om matlagning, bakning, sömnad, katter och livet i allmänhet

måndag 22 oktober 2012

Jag är en dålig människa!

Just nu ligger jag på plus igen, plus sen jag började blogga igen. Inte önskad effekt. Jag skyller på födelsedagsfirande! MYCKET onyttigt, både i form av mat och dryck! Men nu börjar det lugna ned sig med saker inplanerade på helgerna och så, så jag kanske kan börja tänka på vad jag får i mig igen.

I morgon är det dags för träning igen, för längesen sist igen. Men förra veckan var som sagt galen, med massvis av saker att göra hela tiden! Den här veckan är lugnare, och nästa vecka är det lov! Som det behövs! Jag ska se till att ha rättar undan allt innan dess, och faktiskt försöka vara ledig större delen av tiden! Vi får väl se hur det går. Jag ska ju flänga runt en hel del, både till Stockholm (till underbara Tess) och till Borås. Som vanligt ingen vila på lovet! Men det är ju självvalt, så jag ska ju inte gnälla!

I dag ska jag klara en hel dag utan godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar