om matlagning, bakning, sömnad, katter och livet i allmänhet

fredag 7 januari 2011

Första gången

Okej, jag har aldrig haft en blogg förut. Aldrig haft en tanke på att ha en heller, egentligen. Men den senaste tiden har en tanke börjat växa. Kanske skulle jag skaffa en, och ha en chans att skriva av mig lite grand. Kanske kan det också få mig att bli bättre på det här med konsekvens i mitt liv. Om jag känner mig skyldig att rapportera saker på en blogg, kanske jag sköter mig bättre? Vem vet. Kanske fungerar det, kanske fungerar det inte alls. Det är i alla fall värt ett försök.

I den här bloggen har jag tänkt skriva lite om mitt liv, min matlagning (vilket är en av sakerna jag behöver bli bättre på att faktiskt göra), det jag syr, bakar och sysslar med. Jag har en stark misstanke om att mina katter kommer figurera en hel del i bloggen med, och antagligen en hel del jobb. Om jag sen får några läsare, det är en helt annan sak. Kanske finns bloggen bara i några veckor tills jag tröttnar, eller så får den ligga kvar. Vi får se. Jag lämnar inga garantier! Hur som. Mycket nöje, eller nåt!


//Sanno

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar