om matlagning, bakning, sömnad, katter och livet i allmänhet

tisdag 11 januari 2011

Kort uppdatering och utlovade bilder

Så, första dagen med elever på skolan avklarad, och det gick bra! Det bjöd på både trevliga människor och trevliga överraskningar!

Jag pratade med veterinären om Medoxa idag igen, och jag ska dit med henne imorgon. Bölden är borta, men katten måste hålla sig borta från såret. Så nu är jag inte så populär, eftersom jag måste tvätta såret, och ha en plasttratt på henne. Stackarn. Hon ser ut som en väldans söt parabolantenn!





Här kommer också bilder från helgen. Både på brudparet och på pralinerna som skänktes!








Nu ska jag ta och fixa nåt att äta. Idag är jag nog för trött för att laga nåt vettigt. Kanske blir det lite risgrynsgröt, kanske blir det pyttipanna. Jag vet inte vad jag orkar, så vi får se!

//Sanno

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar